.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانك اصناف امسال راه اندازي مي شود

رئيس مركز اصناف و بازرگانان وزارت بازرگاني گفت: فكر مي‌كنم در سال 88 بانك اصناف تشكيل شود.

حسن رادمرد در گفت و گو با فارس، در خصوص آخرين وضعيت بانك اصناف گفت: در مركز اصناف 9 كار گروه مربوط به اصناف در نظر گرفته شده است و يكي از آنها كارگروه بانك اصناف است.
وي افزود: دبيرخانه تشكيل بانك اصناف ايجاد شده و به صورت جدي به دنبال آن هستيم تا به زودي بسترسازي آن را انجام و در كميسيون نظارت مطرح كنيم تا مجوز آن صادر شود.
رادمرد بر اين اساس تصريح كرد: فكر مي‌كنم در سال 88 بانك اصناف تشكيل شود.
به گزارش فارس پيش از اين حسين فرجي رئيس سابق مركز اصناف و بازرگانان دليل تاخير ايجاد بانك اصناف را مشكل مالي اعلام كرده و در پاسخ به فارس در خصوص اينكه به نظر مي‌رسد مشكل در ايجاد بانك اصناف است و مشكل مالي بهانه‌اي براي پوشش اين مشكل است، گفته بود: بله، البته هنوز اقدام جدي از سوي شوراي اصناف صورت نگرفته است تا مقاومتي هم ايجاد شود و تمام كارهاي انجام شده در حد برگزاري جلسه بوده است.
همچنين نوده فراهاني، رئيس شوراي اصناف كشور، در خصوص مشكلات بانك اصناف گفته بود: در ابتدا سرمايه اول بانك اصناف 20 ميليارد تومان بود پس از آن به فاصله 15 روز سرمايه اوليه به 25 ميليارد تومان و پس از سه ماه 250 ميليارد تومان و در مقطعي ديگر 375 ميليارد تومان شد كه از اولين دلايل كندي تاسيس بانك اصناف بوده است.
وي افزود: پس از آن پيشنهاد خريد 40 درصد از سهام بانك صادرات مطرح شده كه مبلغ خريد آن نيز اعلام نشد و پس از آن پيشنهاد خريد صندوق قرض‌الحسنه اعلام شد.

فراهاني گفت: در دور سوم سرمايه بانك اصناف تقليل يافته و به 200 ميليارد تومان رسيده است كه طي درخواستي كه از رئيس جمهور داشتيم در هيئت دولت نيز به تصويب رسيده است تا مجوز بانك خصوصي اصناف از طريق بانك مركزي صادر شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1388
بیچاره مصرف کننده فقیر .... بانک سبزی فروشان ... بانک ماهی فروشان ...بانک کله پاچه فروشان .... بانک ....................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.